Vi har brug for din hjælp!

– for vi er i knæ og det bliver stramt.

Vi har et forslag, som sikrer shoppens eksistens.

Bliv medlem af shoppen for 500,- Du får 20 % PÅ ALLE dine køb hele 2020
Medlemskabet gælder både i Morsø golfshop og Golfshoppen Nvg
Medlemsrabat kan kombineres på i forvejen nedsatte varer og rabatter, hvorefter dine 20 % yderligere trækkes fra.
NB: Gælder dog ikke køb af gavekort.

Åbning af begge shops er blevet udskudt pga. corona-situationen.

Alle de tiltag, der var tænkt i startsæsonen, har ikke været mulige og den vigtigste omsætningsperiode er gået tabt.

Udfordringerne bliver store her i opstarten, da corona forsat vil påvirke begge shops, og vi stadig skal agere med stor forsigtighed i vores daglige betjening af medlemmer og gæster i shoppen.

Vi skal passe på hinanden, så vi forbliver sunde og raske og så vi igen kan spille den sport, vi alle elsker

Butikkerne er fyldt op med helt utroligt lækre varer, som skal betales, før de er solgt.

Måske man ikke tænker over det, fordi butikkerne er små i m2, men varelageret udgør + 1 million kr. Denne investering er for at sikre os spændende, indbydende og konkurrencedygtige butikker med et bredt sortiment.

2020 bliver et anderledes år, der skal tænkes nyt, og vi har derfor planlagt masser af gode og positive tiltag til jer.

Vi håber på den bedste verden af alle og dermed, at alle medlemmer i Morsø golfklub og NVG vil støtte op om dette og giv en hjælpende hånd.

Sådan hjælper du shoppen

DER ER VIGTIGT, AT DU SKRIVER DIT DGU NR. OG NAVN I TEKSTEN, da medlemskabet er personligt.
Du kan overføre til mobilpay nr. 93072 eller på konto 9090 0001918311
Hvis du ønsker at betalte kontant, send en sms til Flemming på 4072 0204