Bliv medlem

Velkommen i Morsø Golfklub

I Morsø Golfklub har du mulighed for at blive medlem, uanset om du er begynder eller øvet golfspiller.

Som nybegynder betaler du blot kr. 1.500 for begynderkonceptet, hvilket modregnes i det fuldtid senior årskontingent i år 2. Læs mere nedenfor.

Begynder – Prøvemedlemskab

Prøvemedlemskabet henvender sig til dig, som måske allerede har prøvet golf, eller som har en ide om, at golfsporten er sagen. Prøvemedlemskabet er meget fleksibelt, med individuel undervisning af professionel træner, fri brug af træningsfaciliteterne, fri spil på Par-3 bane m.m.

Morsø Golfklub har siden 2017 tilbudt en 2 års indslusningsordning for nybegyndere.

Dette består i at man som nybegynder i år 1 betaler kr. 1.500 for begynderkonceptet. Dette beløb bliver returneret ved betaling af fuldtid senior årskontingent i år 2, hvilket vil sige at kontingentet for år 2 bliver reduceret fra kr. 5900 til kr. 4400

Der foruden er der mulighed for at deltage i begynderturneringer/optimistturneringer hver torsdag.

Tilbud til nybegyndere

Begyndere kan enten starte på begynderhold individuelt eller i grupper.

Et prøvemedlemsskab inkluderer følgende:

• Medlemsskab resten af året
  • 6 fælleslektioner hos klubbens PRO
  • 2 regellektioner à 2 timer
  • Du modtager gratis regelbøger
  • Mulighed for gratis lån af udstyr
  • Fri adgang til DRIVING RANGE (udslagsbane)
  • Fri adgang til putting green
  • Fri adgang til indspilsområde
  • Fri adgang til par-3 banen
  • Deltagelse i klubbens turneringer for begyndere, som foregår hver torsdag aften
  • Pris for denne pakke – kr. 1.500

Har du spørgsmål til ovenstående, er du naturligvis velkommen til at kontakte sekretariatet, som du også skal kontakte for at melde dig ind. Så vil vil hjælpe dig så godt vi kan.

Øvet – Fuldt medlemskab

Er du øvet golfspillere, det vil sige har været, eller er medlem i en anden golfklub, og har du et registreret handicap på 54 eller lavere, så har vi naturligvis også plads til dig i Morsø Golfklub

Er du øvet – Klik her for at se medlemskategorier og kontingent.