Behandling af persondata

Morsø Golfklub ligger inde med en del data om medlemmerne. Her kan du læse mere om, hvordan vi behandler disse data.

Overblik over behandlingen af persondata i Morsø Golfklub

Privatlivspolitik for Morsø Golfklub

IT-politik i Morsø Golfklub

Morsø Golfklub er dataansvarlig for behandlingen af de personoplysninger, som vi har modtaget fra dig, og vi sikrer, at dine personoplysninger behandles i overensstemmelse med lovgivningen. Morsø Golfklub kan kontaktes her:

Morsø Golfklub, Teglgaardsvej 24, 7900 Nykøbing Mors
CVR-nr: 10158605
Telefon: 97722044
Mail: info@morsoe-golfklub.dk

Rent teknisk er hjemmesiden lavet i WordPress med en sikker krypteret SSL-forbindelse over https://. Vi bruger forskellige plugins heriblandt flere for at højne sikkerheden. Med disse logges brug af hjemmesiden herunder brugernes IP-adresse for at forhindre hackerangreb.

Nedenfor kan du læse mere om de informationer vi indsamler, hvordan de behandles og hvad de bruges til.

Sikkerhed

Vi har truffet diverse tekniske og organisatoriske foranstaltninger mod, at dine oplysninger hændeligt eller ulovligt bliver slettet, offentliggjort, fortabt, forringet eller kommer til uvedkommendes kendskab, misbruges eller i øvrigt behandles i strid med lovgivningen.

Personoplysninger

Personoplysninger er alle slags informationer, der i et eller andet omfang kan henføres til dig. Når du benytter vores hjemmeside indsamler og behandler vi en række sådanne informationer.

Vi indsamler og behandler typisk følgende typer af oplysninger: Et unikt ID og tekniske oplysninger om din computer, tablet eller mobiltelefon, dit IP-nummer, geografisk placering, samt hvilke sider du klikker på (interesser). I det omfang du selv giver eksplicit samtykke hertil og selv indtaster informationerne behandles desuden: Navn, telefonnummer, e-mail, adresse mv.

Personoplysninger videregives aldrig til tredjepart, medmindre du selv udtrykkeligt har givet samtykke hertil, og der indsamles aldrig personoplysninger uden, at du selv har givet os disse oplysninger ved registrering, deltagelse i en undersøgelse, konkurrence eller lignende. Her indsamles oplysninger som f.eks. navn, adresse, postnummer, e-mail, køn, alder, interesser, holdninger og kendskab til forskellige emner.

Personoplysninger bruges til at den service, som oplysningerne er indsamlet i forbindelse med. Derudover kan oplysningerne bruges til at få større kendskab til dig og øvrige brugere af websitet. Denne brug kan bl.a. omfatte undersøgelser og analyser, der er rettet mod en forbedring af services, produkter, tjenester og teknologier, samt til visning af indhold.

Dine personlige oplysninger opbevares sikkert og fortroligt, og dine personlige oplysninger gemmes på computere med begrænset adgang. Vi kan dog ikke garantere en 100 procent sikkerhed ved dataoverførsler via internettet, da der kan være en risiko for, at andre uberettiget tiltvinger sig adgang til oplysninger, når data sendes og opbevares elektronisk. Dine personlige oplysninger afgives således på eget ansvar.

Periode for opbevaring

Oplysninger opbevares i det tidsrum, der er relevant, nødvendigt og tilladt i henhold til lovgivningen. Vi sletter data løbende. Perioden afhænger af karakteren af oplysningen og baggrunden for opbevaring. Det er derfor ikke muligt at angive en generel tidsramme for, hvornår informationer slettes.

Kontakt vedr. personoplysninger

Hvis du ønsker adgang til de oplysninger, som vi har registreret om dig, kan du sende en mail til info@morsoe-golfklub.dk. Er der registreret forkerte data, eller har du indsigelser kan du også sende en mail til ovenstående.

Indsigt og klager

Du har ret til at få oplyst, hvilke personoplysninger, vi behandler om dig. Du kan desuden til enhver tid gøre indsigelse mod, at oplysninger anvendes. Du kan også tilbagekalde dit samtykke til, at der bliver behandlet oplysninger om dig.

Hvis de oplysninger, der behandles om dig, er forkerte har du ret til at de bliver rettet eller slettet. Henvendelse herom kan ske til: info@morsoe-golfklub.dk. Hvis du vil klage over vores behandling af dine personoplysninger, har du også mulighed for at tage kontakt til Datatilsynet på www.datatilsynet.dk.

Med den hastige it-mæssige udvikling, så kan en ændring i vores behandling af personoplysninger blive nødvendig. Vi forbeholder os derfor retten til at opdatere disse retningslinjer for behandling af personoplysninger og dato for seneste opdatering ses nederst på denne side.

Morsø Golfklub
Teglgaardsvej 24, 7900 Nykøbing Mors