Greenfee

VINTER GREENFEE 150,-

Flex: 200,-

Gælder fra 1. december til 22. marts

Morsø 350 kr. for Greenfee.

Gælder for fuldtidsmedlemmer i en dansk golfklub, hvor ingen andre aftaler er.

18 huller – alle dage:

Senior:  350 kr. hvor ingen andre aftaler er.
Junior :  200 kr.

For flexmedlemmer og golfspillere fra udlandet er prisen: 400 kr.
Flexmedlemmere kan ikke benytte greenfee billetter eller anden form for rabatter.

Struer, Skive og Lemvig  200 kr.

For vore nordjyske venner i GNG  er prisen 175 kr.

Hvis du er gæst og spiller med et medlem af Morsø Golfklub 200 kr.

Greenfee Par 3 Pay & Play banen:

gælder hele dagen  inkl. fri afbenyttelse af træningsbolde og træningsfaciliteter

Senior: 100 kr.
Junior:   50 kr.

Leje af trolley      25 kr.

Leje af golfbil      250 kr.

Greenfee Billetter:

Vi tager ikke imod greenfee billetter hvor gyldighedsperioden er udløbet.

Gamle greenfee billetter uden udløbsdato kan ikke længere anvendes.

Særaftaler, GNG og Frit spil

Venskabsklubaftale:

Vi har en venskabsklub aftale med Hammel Golfklub, denne aftale medfører at alle fuldgyldige medlemmer kan spille gratis i Hammel Golfklub.

Morsø Golfklub har særaftaler med enkelte klubber ligesom vi er med i GNG – greenfeeordning mellem Nordjyske Klubber. Læs mere om disse ordninger her og læs også om Frit spil ordningen.

Greenfeeaftale – Juniorer

Siden 2003 har det været muligt for danske juniorer at spille gratis eller til reduceret pris på danske golfbaner. Læs også om baggrunden for greenfee-aftalerne.

På denne side kan du hvilke klubber i Danmark, der lader juniorer spille på deres bane uden at betale greenfee.
Der skelnes mellem to forskellige aftaler:

1. Gratis greenfee
  2. En betalende voksen sammen med maksimum tre juniorer, i daglig tale også kaldet 3 for 1.
    For god orden skyld anbefaler DGU, at man ringer i forvejen og aftaler med den pågældende klub man besøger. Endvidere skal du huske altid at medbringe dit DGU kort ved spil på andre baner.

På disse baner kan du spille gratis greefee golf, hvis du er juniorspiller. De røde markeringer er der hvor du kan spille gratis, og de blå markeringer markerer der, hvor 3 for 1 reglen er gældende.

Husk at det kræver at din egen klub også er med i ordningen.
Se DGU’s liste her.

Er man ikke på denne liste gælder normale junior green fee.

Faste arrangenter

Herreklubben: Tirsdag kl. 15.00