Golfring Limfjorden og Golfring Vest

Golfklubberne i Skive, Aars, Hvalpsund, Morsø, Harrevig, Løgstør, Hjarbæk, Jammerbugten og Nordvestjysk Golfklub, har indgået aftale om nyt samarbejde, hvor klubbernes medlemmer for et beskedent merkontingent på 900 kroner kan spille frit på hinandens baner.

Spil frit på 9 baner for normalkontingent + 900 kroner

Ja, du læste rigtigt. Betal blot 900,- kr. og du kan spille frit på 8 ekstra baner..

Hvordan kommer jeg med i ”Frit spil ”

Det er ganske nemt. Du skal blot indbetale 900 kr. i Jyske Bank på
kontonr. 9100 1000184990 Eller på Mobilepay nr. 46200
Husk, at opgive medlemsnummer + navn.
Booking af spilletid sker på helt normal vis gennem Golfbox eller telefonisk aftale m.m.
Ved ankomst til spillestedet bekræftes tiden som normalt på golfbox.

Lidt mere om baggrunden for aftalen

De 9 klubber er – med forskellig vægtning – enige om, at den nye ordning er et stort medlemsgode for de medlemmer, der gerne spiller runder på fremmede baner , at ordningen giver større udveksling på banerne og dermed inspiration til udvikling af eget anlæg, og at der er en fælles økonomisk gevinst.
Ordningen betyder for deltagerne også, at det altid er nemt at finde en anden bane uden merudgift, når ens egen bane er optaget af turneringer eller andre aktiviteter.

Fastholder medlemmer og tiltrækker nye

Klubberne er også enige om, at samarbejdet vil gøre det nemmere at fastholde egne medlemmer – ”more value for money” – og på sigt vil tiltrække medlemmer.

Kun for fuldgyldige medlemmer

Det er aftalt, at ordningen – som de fleste andre rabatordninger – kun gælder for medlemmer med fulde medlemsrettigheder. Det netop af Dansk Golf Union indførte flex-medlemskab giver ikke ret til at være med i denne ordning. Ordningen gælder heller ikke for langdistance- og nabomedlemmer.

GOLFRING VEST

Golfring Vest – nu med 6 klubber

• Struer Golfklub
  • Nordvestjysk Golfklub
  • Sydthy Golfklub
  • Lemvig Golfklub
  • Morsø Golfklub
  • Skive Golfklub

Hvis du er fuldt medlem i et af de 6 klubber spille frit på alle baner, hvis du melder dig ind i
Golfring Vest.
Samme fordelagtige pris.

Vil du spille efter den 1. januar 2023 eller senere i det nye år, skal du indbetale Kr. 600,- på
konto 9100 1000184990 Eller Mobilepay nr. 46200

Husk at skrive dit DGU-nummer – eks. 57-1234. Når vi har modtaget betaling, registreres det
i Golfbox, og du kan nu spille.
Du får ikke noget bagmærke eller andet bevis.

Formålet med samarbejdet er:
At tilbyde et medlems gode, hvor golfspillere for et beskedent ekstra kontingent kan forøge
deres spilleret fra en til fem baner.
At sikre, at de deltagende medlemmer, altid har nemt ved at finde en nærliggende bane
uden merudgift, når hjemmebanen er optaget af matcher, turneringer eller andre aktiviteter

At fastholde medlemmer samt tiltrække ny medlemmer til klubberne

Ordningen gælder for alle medlemmer med fulde medlemsrettigheder. Man kan således ikke
erhverve fritspilskort, hvis man er flexmedlem, langdistance- eller nabomedlem.

Tilbuddet er et tilkøb til det årlige kontingent.