Dameklubben

Om Dameklubben

Dameklubben i Morsø Golfklub spiller hver onsdag i sæsonen.

Faste indslag

Der er nærmest hul på alle par 3 huller, dog ikke den sidste onsdag i måneden.

Sidste onsdag i hver måned, spiller vi forskellige spilleformer, som stabelford, slagspil, foursom og 3 kølle match.

Der er der gunstart kl. 16 med efterfølgende spisning og uddeling af månedens præmie.

De andre onsdage spilles der alm. stabelford i 3 mandshold med løbende start. Der er kaffe/te + brød når man komme ind.

3 gange om året spiller vi venskabsmatch med Skive og Harre Vig .

Gennem hele sæsonen

Vi spiller både 9 og 18 hullers match alle de almindelige onsdage, dvs. dem der tilmelder sig 9 huller flettes ind på bagni, så vi alle deltager i kaffen.

Vil man ikke reguleres på 9 huller skal man skrive det under bemærkninger ved tilmelding på golfbox.

Og der er mulighed for at gå 9 huller på forni som en af de første, hvis man gerne vil tidlig hjem en onsdag.

Regulering af hcp. v/18 huller, som udløser scoren til månedens præmie.
Reguleringen vil blive indtastet i matchen, som er sat op til hver onsdag, dette vil indebære at CBA kommer i spil.

Har i lyst til at høre nærmer er i velkomme til at ringe til en af bestyrelsen.

Vel mødt til nye såvel som gamle

Venlig hilsen bestyrelsen:

Kirsten Dal                               mobil. 24 64 22 67