Leje af lokaler

Tilbud til medlemmer i Morsø Golfklub

Det er nu muligt for medlemmer at leje golfklubbens fantastiske lokaler til diverse private arrangementer.

Det bliver udbudt i perioden medio oktober til medio marts, da de dejlige lokaler alligevel står ubrugte i  denne periode.
Kontaktperson og ansvarlig for udlejningen er Kontoret, tlf. 97722044 eller mail:kontor@morsoegolfklub.dk

Læs mere om betingelser for leje af “festlokaler” i Morsø Golfklub nedenfor:

Betingelser for leje af ”festlokaler” i Morsø Golfklub

Klubbens egne medlemmer over 25 år
Udlejes I perioden medio oktober til medio marts
Leje fra kl. 10.00 på dagen, eller efter aftale

• Afleveres ryddeligt og rengjort dagen efter, senest kl. 10.00 (så det igen er tilgængeligt for øvrige medlemmer).
  • Bortskaffelse af pap, tomme flasker og evt. tomme dåser foretages af lejer selv.
  • Forgang og toiletter skal være tilgængeligt for klubbens øvrige medlemmer.
  • Betaling skal foreligge senest 14 dage før arrangementet.
  • Der skal bruges dug af hensyn til evt. skader på bordene.
  • Skilt (”privat arrangement”) skal hænges i glasdøren ind til salen (ligger i skuffen i køkkenet).
  • Ødelagt service 15 kr. pr. del skal afregnes efter arrangementet til den ansvarlige for udlejningen.
  • Øvrigt beskadiget inventar afregnes til dagspris.
Udlejningspris kr. 2.500 incl. moms

Evt. gaver og værdigenstande er ikke dækket af forsikringen ved indbrud o.lign.