Golfbiler

Leje af golfbil

Golfklubben har 5 golfbiler til udlejning og 1 tre hjulet scooter. Ønsker man at leje en golfbil, så kontakt sekretariatet (vær opmærksom på, at der i perioder kan være køreforbud).

Priser for biler til  18 huller:

Medlemmer af Morsø Golfklub 150 kr.
Medlemmer 10-tursårskort 1000 kr.

Gæster 250 kr.
Gæste 10-tursårskort 2000 kr.

OBS: Årskort skal bruges i indeværende sæson

Scooter 75 kr. for 9 huller og 100 kr. for 18 huller.

Gangbesværede medlemmer af Morsø Golfklub kan efter ansøgning til bestyrelsen frit tage en golfbil, hvis en sådan er ledig, mod en årlig betaling på 1750 kr.

Udlejning af golfbiler kan ske på telefon 97 72 20 44 eller på
kontor@morsoegolfklub.dk

Golfbiler til weekenden bestilles senest fredagen  inden kl. 14.00
Nøglerne udleveres ca. 1/2 time før teetime.
Efter brug stilles bilen på plads, strøm tilsluttes og nøglen afleveres i samme boks som man afhentede den i.

Regler for brug af klubbens golfbiler

• Du skal være min. 21 år og have kørekort for at føre en golfbil.
  • Det er ikke tilladt at føre golfbil i alkoholpåvirket tilstand!
  • Kør skånsomt på banen og følg anvisningerne på banen.
  • Maks. 2 personer i hver golfbil. SKAL OVERHOLDES
  • Ved klubmatcher må KUN personer med fysiske problemer køre i golfbil.(tilladelse indhentes hos Matchkomiteen).
  • Hvor stier forefindes, skal disse benyttes.
  • Kørsel i rough er ikke tilladt.
  • Bilen skal returneres til sin plads og tilsluttes strøm umiddelbart efter brug. Vær forsigtig ved ud- og indkørsel fra skuret
  • Lejeren er ansvarlig for at returnere bilen i samme stand, som den blev udleveret.
  • Skader skal meddeles straks ved aflevering, klubben har tegnet forsikring på bilerne. Ved enhver skade kan der evt. opkræves op til 2000. kr i selvrisiko.