Galtrup Efterskole Touren

Herreklubben har igen i år fornøjelsen at afholde ”Touren”.

”Touren” er en turnering i Herreklubben der løber over hele sæsonen.

Turneringen er obligatorisk for alle i herreklubben. Turneringen deles op efter handicap i A og B og der er præmier til 1., 2. og 3. pladsen i hver række.

Hver gang du spiller registreres hvor mange stableford-point du har fået i den enkelte match.
Dit samlede antal point for sæsonen opgøres som summen af de 6 højeste pointantal, du har fået i løbet af sæsonen. Vinderen i hver handicap-række er dermed den spiller der samlet har scoret flest stableford-point for de 6 bedste runder han har gået.

I år har vi været så heldige at Galtrup Efterskole vil sponsorere Touren. Det nye er at touren ikke længere er en tour, men et order of merit, som kan følges på golfbox.

Det koster ikke noget at være med. Det kræver bare 5 eller 6 gode runder i løbet af sæsonen at spille sig op i præmierækkerne. Turneringen giver os alle en mulighed for at holde gejsten oppe, for man har hele tiden muligheden for at få skiftet en dårlig score ud med noget bedre J

Resultater og stillinger

Resultater og stillingen i A-Rækken: klik her

Resultater og stillingen i B-Rækkenklik her