Green Fee 250 kr. – 10 års jubilæumspris hele 2018.

Utrolig men sandt – det er snart 10 år siden, at vores nye bane blev indviet, det fejrer vi med et godt tilbud i hele 2018.

Der venter dig en stor golfoplevelse med mange spændende udfordringer, når du har valgt at spille golf på “Limfjordens Perle”.

Morsø Golfklub har fået tildelt afvikling af 2 DM mesterskaber inden for få år, DM i hulspil 2017 og DM i slagspil 2020, din garanti for en velplejet Mesterskabsbane med et fantastisk layout i naturskønne omgivelser.

Banens layout tilgodeser såvel amatører som den rutinerede spiller, med dens store variation på de 18 fantastiske huller, samtidig kan du på runden nyde den smukkeste udsigt over Limfjorden.

Morsø Golfklub har til og med en af Danmarks bedste 9-hullers Pay & Play bane, selv den erfarne spiller bliver udfordret her, samtidig er den åben for alle – også spillere uden medlemskab kan her stifte bekendtskab med golf spillet. Morsø Golfklub tilbyder gratis låneudstyr.

Tilbuddet kan ikke kombineres med andre rabatter og tilbydes ikke flexmedlemmer.

Vi glæder os til at se dig!