Ejendommen Møllegaardsvej 2(den vi kender som Catos) er blevet solgt til et sødt ungt par. De har følt sig generet af biler, der holdt og spærrede for adgangen til deres lade mv. Vi vil gerne have et godt naboskab med dem og sagen er, at der i den aftale, der blev indgået med Cato, da golfbanen blev bygget, står, at vejen op til klubbens pumpestation kun må benyttes af golfklubbens personel til ærindekørsel. Vi henstiller derfor til, at man fremover ikke kører op ad denne vej og parkerer, eller fortsætter op og parkerer på græsarealet ved pumpestationen. I stedet henvises man til at parkere på Møllegaardvej.

Lad os lige hjælpe hinanden med at ændre den mangeårige praksis med “at parkere oppe ved Cato”.

Claus B.S. Hansen                                                                                                                                                                                                                  Formand