Bag historien om at golfklubbens jordleje er blevet justeret kraftigt nedad, ligger der en kæmpe arbejdsindsats fra en fåtallig gruppe af  medlemmer, der anført af klubbens næstformand  Peter Svenstrup og baneudvalgets formand Karl Pedersen gennem de seneste 6 måneder har arbejdet intensivt med dette. Man har indsamlet fakta fra naboklubber, lavet sammenligninger og analyser, kommunikeret med den kommunale administration og politikere.

Morsø Golfklub er Peter og Karl taknemmelige for det flotte stykke arbejde og dets resultat, hvilket vil gøre det lidt nemmere at drive golfklubben fremover.  Tak for det!

Claus B. S. Hansen                                                                                                                                                                        formand