Den første lørdag i december holdt golfklubbens bestyrelse samt Chefgreenkeeper Jørgen Nielsen og Annemette en udviklingsdag.  I gymnastiksalen på Dueholmskolen afprøvede man under ledelse af klubbens børnetræner Flemming Nielsen nogle af de sjove aktiviteter, der kan give børn lyst til at spille golf.

Derudover klargjorde bestyrelsen en række tiltag, der skal være med til at gøre Morsø Golfklub til et endnu bedre sted at komme i 2020. Det første af slagsen bliver et tilbud om at man hver lørdag morgen kan deltage i indendørs golf-fitness . Et af klubbens medlemmer Lone Christiansen, som er uddannet gymnastikinstruktør, vil lede et program med stræk- og styrkeøvelser, som gør os klar til golfsæsonen. Holdet starter den 11. januar. Alle kan være med.