Planlægningen af sæson 2024 er i fuld gang, og der er p.t. en del mødevirksomhed i klubben. Både bane- og juniorudvalget har på det seneste holdt møder. Og i aftes var matchudvalget samlet.
Ligeledes i aftes var vi værter for det årlige møde med naboklubberne Skive, Harrevig, Sydthy, Nordvestjysk og Morsø.
Det går faktisk godt med golfsporten i Nordvestjylland. Medlemstallet har været stabilt i alle klubber og økonomien hænger sammen.
Den megen nedbør har givet problemer for alle, dog ikke så meget i Nordvestjysk Golfklub, hvor sandjorden optager det meste af nedbøren. Klubben afventer fortsat på den endelige godkendelse på bygning af et nyt klubhus til erstatning for det, der brændte for et par år siden.
De andre klubber gør sig tanker om robotklipning af fairways. Gæsterne lyttede opmærksomt, da Walther Mikkelsen fortalte om vores erfaringer på området.