Søndag den 09.06.2024 blev Frøslev Mollerup Sparekasse Match afviklet i Morsø Golfklub.
124 friske golfspillere, fordelt på 62 hold, trodsede det lidt lunefulde danske sommervejr.
Alle gennemførte 18 hullers golf med smil og godt humør.
Frøslev Mollerup havde inden starten forsynet alle deltagerne med goodiebags – så der var noget at starte golfrunden med.
Under matchen sørgede Frøslev Mollerup Sparekasse for baneservice med kolde vand og øl.
Efter matchen var Frøslev Mollerup Sparekasse vært ved et traktement bestående af grillpølser m/kartoffelsalat.
Matchen blev afviklet som holdmatch i 2 lige store rækker.
A-rækken:
Bente Hørmann og Allan Hellegaard
Conny og Hans Larsen
B-rækken:
Iben og Lars Jensen
Susanne og Kennet Christensen
Frøslev Mollerup Sparekasse uddelte mange fine præmier. Foruden nærmest flag på alle par 3 huller var der præmie til drive tættest på hvid streg på hul 4. Desuden præmie til nr. 9, 17 og 26 i hver række.
På billedet ses alle de glade præmiemodtagere.
Tusinde tak til Frøslev Mollerup Sparekasse for et flot arrangement.
De bedste golfhilsner
Turneringsudvalget