Frøslev Mollerup Sparekasse
I går Lørdag afholdte Frøslev Mollerup Sparekasse deres første match i Morsø Golfklub og sikke en debut.
Tina og hendes crew fra sparekassen havde fuldstændig styr på det hele incl. vejret, vejrudsigterne havde varslet regn og lidt blæst men det udeblev og matchen blev afviklet i det skønneste vejr.
Matchen blev spillet som en Greensome ( parmatch) og med stor stor succes, meget tidligt var matchen overtegnet og i alt var der 104 tilmeldte spillere.
Dagen startede med udlevering af scorekort samt en skøn goodie bag som indeholdt både vand, chokolade samt bolde og frugt til alle. Under spillet kørte Frøslev Mollerup sparekassens folk rundt i
servicevognen og serverede drikkevarer til alle.
Efter spillet serverede sparekassens skønne folk øl og vand samt grill pølser og kartoffelsalat m.m. til alle.
Der blev spillet både en 9 huls og 18 huls match, hvor spillerne på forhånd var blevet oplyst om at præmie fordelingen var lavet lidt anderledes så der var præmier til 1. og 2. samt 7. og 11. pladsen i de tre rækker på 18 huls spillet .
På 9 huls matchen var der præmier til 1. og 2. samt 7. pladsen.
Derudover var der nærmeste hul præmier til alle Par 3 hullerne, her var vinderne :
Torben/ Anni
Allan R. / Niels Ole
Jonna/ Bent
Lone/ Allan H.
Præmie-overrækkelsen styrerede Tina flot sammen med Sparekassens folk.
A-rækken :
1. pladsen : Heilesen / Hansen
2. pladsen : Christoffersen / Christoffersen
7. pladsen : Hansen / Noppenau
11. pladsen : Larsen / Larsen
B- rækken :
1. pladsen : Nyby / Nyby
2. pladsen : Møller / Møller
7. pladsen : Bak / Bak
11. pladsen : Mikkelsen / Mikkelsen
C- rækken :
1. pladsen : Bovbjerg / Thomsen
2. pladsen : Christensen / Christensen
7. pladsen : Korsgaard / Rasmussen
11. pladsen : Jensen / Jensen
9 huls matchens vinder blev :
1. pladsen : Søgaard / Andersen
2. pladsen : Nielsen / Overgaard
7. pladsen : Korsgaard / Korsgaard
Tillykke til alle vinderne.
Tak til Frøslev Mollerup Sparekasse for en dejlig og lidt anderledes dag og super forplejning.
Vi håber I får lyst til at gentage succesen til næste år.
Tak for hjælpen til alle som fik det hele til at køre før og efter matchen.