En genforhandling af Joes kontrakt med Morsø Golfklub har resulteret i, at denne ikke blev forlænget, når den udløber med udgangen af 2018. Dette skete uden dramatik og efter gensidig aftale.

Som konsekvens af det beskedne antal nybegyndere, klubben har haft de senere år, har bestyrelsen fundet, at man ikke kan honorere den hidtidige kontrakt fremadrettet.

Harrevig Golfklub og Morsø Golfklub indgik i sin tid en aftale om en fælles træner, Tidligere på måneden meddelte Joe, at han stopper Harrevigdelen af denne aftale.

Vi har været glade for at have Joe i klubben. Han er fantastisk dygtig til at spotte tekniske fejl og anvise, hvordan man skal rette dem. Desuden er han pålidelig og overholder sine aftaler. Vi ønsker Joe held og lykke i den jobsøgning, han nu skal i gang med.

Bestyrelsen overvejer, hvordan vi kan tackle trænersituationen i fremtiden.

Peter Svenstrup                                                                                   Claus B.S. Hansen

Næstformand                                                                                       Formand