Jyske Bank som er hovedsponsor for Morsø Golfklub afholdte i dag deres årlige company day, som er en dag hvor de inviterer deres kunder til
en hyggelig dag på golfbanen.
Dagen startede med morgenbuffet og en lille skarp i klubhuset medens filialdirektør, Chris Trans Lundquist, bød velkommen til de 68 fremmødte kunder (potentielle kunder).
Spillerne blev serviceret med øl/vand, frugt og chokolade på runden som blev spillet i et fantastisk vejr, og undervejs var der indlagt små konkurrencer, alt sammen håndteret af ansatte i Jyske Bank som var mødt talstærkt op til denne dag.
Efter matchen blev der uddelt flotte præmier til de dygtigste spillere i A og B rækkerne og Jyske Bank var vært ved det store kolde bord.
På vegne af de inviterede og Morsø Golfklub vil vi gerne takke Jyske Bank for en fantastisk dag……😁