Kop og Kande match
Morsø golfklub afholdte i dag årets første match og traditionen tro var Kop & Kande matchsponsor.
Der havde i løbet af ugen været mange samtaler og vurdering om matchen skulle afholdes eller flyttes til et tidspunkt hvor banen ville være mere tør. Heldigvis blev beslutningen at matchen skulle afvikles som planlagt trods det at der kom mere vand i løbet af natten til Søndag. og at det fra Søndag morgen så lidt sort ud.
Ialt var 113 medlemmer tilmeldt matchen…
Klubbens nye formand John Landbo holdt en åbningstale for golfåret 2024 hvorefter Dannebrog, Morsø golfklub og sponsor flagene blev hejst til tops.
Men matchen blev afviklet i det skønneste vejr med høj sol fra en blå himmel og en “smule blæsevejr”, hvilket gjorde at banen stille og roligt begyndte at tørre lidt op…. men der skal mange flere dage af den slags til.
Vinderne blev.
Torben Krarup Møller
Jesper Glintborg X 2
Jesper Holm Laursen
Tusind tak til matchsponsor Kop & Kande og tusind tak til alle de frivillige som har hjulpet til.