Forleden havde vi besøg af Frits Christensen, som er journalist ved Golfavisen (en af de gratisaviser, der ligger i klubhuset). Frits er ikke hr. Hvemsomhelst i dansk sportsjounalistik. Han var i 18 år sportsredaktør ved Morgenavisen Jyllandsposten og der lægges fortsat mærke til, hvad han skriver.  Frits og fruen spillede vores bane på en af de sommerdage, hvor den viser sig fra sin bedste side. Han var synligt imponeret over banen og dens beliggenhed ved den blå fjord. Især bemærkede han den gode skiltning ved hullerne. Vore greens fik megen ros for at tage fint imod bolden, have en tilpas hastighed og sværhedsgrad. “Greens er langt bedre end,hvad man kan forvente af en klub af jeres størrelse. De er lige så gode som dem vi har i Silkeborg Golfklub” bemærkede han.  Det bliver spændende at læse hans artikel i augustnummeret af Golfavisen.