MTH-Toyota match
I weekenden blev der spillet match sponsoreret af MTH Biler, i daglig tale.. Toyota match.
Det blev en særdeles våd omgang, det regnede kraftigt under hele matchen og ind i mellem var det voldsom regn der kom og vinden gjorde til tider at det ikke var muligt at bruge paraplyerne, så det var en flok våde spillerne som kom i klubhuset efter matchen men heldigvis var der, trods vejret, højt humør.
Kasper Søndergaard fra Toyota kørte under matchen rundt med forfriskninger til spillerne.
Trods vejret blev der faktisk scoret flot…så nu er det ikke en gyldig undskyldning mere….🤣
Vinderne blev.
1 Simon Borregaard 38 point
2 Vagn Noppenau 36 point
3 Brian Nielsen 35 point
1 Birte Møller 39 point
2 Johnny Knudsen 39 point
3 Bent Thomsen 38 point
1 Jane Olesen 42 point
2 Malthe Horsager Nielsen 40 point
3 Ole Dyrlund 36 point
Nærmest hul
7 Birte Møller
10 Jørgen Bak
Efter matchen var MTH biler vært ved en lækker middag leveret af Erslev slagter.
Tusind tak til sponsor og alle frivillige som var med til at gøre det til en skøn dag….. trods vejret.