De  120 mennesker, der deltog i lørdagens jubilæumsfest, overværede, at klubben fik et nyt Æresmedlem. At blive Æresmedlem er en hæder, som kun få særlige medlemmer får. Det kræver, at man har gjort en indsats ud over det sædvanlige for klubben. Mange af de medlemmer, der stod bag anlæggelsen af den nu 10 år gamle golfbane på Teglgaardsvej, blev fremhævet. Men et medlem blev særligt hædret – Erling Jensen,

Erling var den, der i slutningen af ’90erne tog initiativ til at der skulle anlægges en ny golfbane med 18 huller. Med sin erfaring som entreprenør var han den rette mand til at stå i spidsen for projekterings- og anlæggelsesfasen. Han blev den første formand for aktieselskabet Morsø Golfbane A/S. En post han bestred i næsten 10 år. I den periode sad han også i klubbens baneudvalg, som han iøvrigt stadigvæk sommetider konsulteres af og giver gode råd.

Det var således velfortjent, at Erling blev udnævnt til det Æresmedlem af Morsø Golfklub og modtog en bragende hyldest fra forsamlingen.