Omkring 100 medlemmer og familie var mødt op, da klubben for første gang holdt et julebankospil forleden.
Der blev spillet om en række flotte gevinster, der var skænket af lokale firmaer, der nævnes nedenfor.
Med klar og tydelig stemme råbte Joe Karsten Nørskov tallene op, mens Peder Balle sørgede for, at “føre regnskab”.
Annmette Balle og Anna-Grete Christensen styrede gevinsterne og i kulissen sørgede Ellen Søndergaard for at holde gløggen og æbleskiverne varme.

Overskuddet blev kr. 5200,00, som vi gerne vil købe ny kaffebrygger til køkkenet, da den store brygger er i stykker.

Vi håber næste år at kunne gentage succesen.

Tak til følgende:
Jyske Bank – SparNord – Salling bank – Nybolig – Sallingsund færgekro – Øst Vildsund færgekro – Gullerup Strand kro – Cafe Christian IX – Hama – Morsø Jernstøberi – Helsam – Jesperhus blomsterpark – Toyota NYK – UJS biler Thisted – Ansgarhjemmet – Apoteket ØJølby – Slagteren i SuperBrugsen ØJølby – Erslev slagter – Erslev købmand – Min købmand v Jeppe – Løvbjerg – Midtbyens Auto-Holmens Slagter – Fodpleje Vibebe Østergaard – Jysk Sengetøj – Kridtvejs planter – Snedsted frisør – Tøj experten – Garderoben – Sportigan – Wagner – Lusi Anna – Matas – Wiiben – Hjem is – Jysk Hvidevarer – Socosystem-Frede Bech – Walter Mikkelsen –Lise Lundgaard- Ove Holbæk Dahlgaard- Sk Transport- Kpk personaleforening.