Redoffice Konpap Par match 2023
Lørdag eftermiddag startede 88 spillere / 44 par, den altid godt besøgte par match, som er sponsoreret ved Red Office v/ Peter Rasmussen. Matchen er en Greensome match hvor hvor begge partnere spiller fra teestedet, og et af de to teeslag vælges. Den partner, hvis teeslag ikke blev valgt, slår derefter det næste
slag, og hvert efterfølgende slag slås i skiftende rækkefølge, indtil bolden er i hullet.
Peter Rasmussen spillede i år selv med i matchen sammen med fru Rasmussen og overlod serviceringen af spillerne på banen til den rutinerede baneservice chef Bent Madsen som kørte rundt under hele matchen med drikkevarer til spillerne…..og hvem ved.. måske har han i venlighed skålet med nogle af dem.
Matchen blev afholdt i fantastisk vejr på vores skønne bane på Mors og til lejligheden var der sørget at det kun væltede ned med vand i Salling og Thy….respekt.
Ud over hyggen og det gade selskab var der også lidt konkurrence og til det havde Red Office Konpap medbragt flotte præmier.
Vinderne i A-rækken
Hans Chr. og Tove Meyer 50 point
Bente Hørmann / Allan Hellegaard 👻 43 point
Grete Bundgård og Bjarne Jensen 42 point
Ellen og Jens Søndergaard 42 point
Bente Christensen og Poul Erik Purup 41 point
B-rækken
Mogens og Ellen Vangsgaard 43 point
Tove og Kristian Ladefoged 42 point
Kirsten Dal og Torben Lemvig Petersen 41 point
Pia Thomsen og Kurt Berg Jensen 40 point
Tina Skyum-Hangaard og Henning Petersen 40 point
Nærmest hul 7 Mariann og Knud Kortbæk
Nærmest hul 10 Maibrit og Carsten Pedersen
Efter matchen og hygge på terrassen var Red Office Konpap vært ved en lækker middag leveret af slagteren i Super-brugsen Glyngøre….flødekartofler og lækkert kød som blev tilberedt på grillen.
Tusind tak til Peter Rasmussen og Red Office Konpap for en hyggelig dag på golfbanen og i klubhuset….og tak til alle frivillige som har gjort det muligt at afvikle matchen etc.
Peter sagde at han var glad for at der var så mange tilmeldte som var med til at gøre det til en god dag….og han glædede sig allerede til at næste års ….Red Office Konpap Parmatch
Kan være et billede af 10 personer, personer, der spiller golf, golfbane og tekst