REMA 1000 Match
I Lørdags blev der i Morsø Golfklub spillet Rema 1000 match og det var som altid ved Rema match en fantastisk dag i det mest fantastiske vejr man kan forestille sig i Danmark. Høj sol fra en skyfri himmel.
Det gjorde selvfølgelig at man godt kunne komme til at lide lidt af væske mangel, men det risiko ville Lars Skals ikke tage så derfor havde han sat 2 servicebiler ind som skulle sikre at der ikke var nogen som manglede noget på banen…øl, sodavand og andre godter.
Der blev spillet fantastisk golf på vores anlæg og scoret masser af point, banen var i super stand og greens rullede bedre end det er set i år.
Efter matchen var Rema 1000 vært ved og omgang pølser og kartoffelsalat,,,😍
A – rækken
1. Rune Hansen 43 point
2. Mogens Kristensen 42 point