I alt 84 medlemmer deltog i det herlige sommervejr i Nyboligs traditionelle match på 18-hullers banen, der stod flot. 72 spillede 18 huller og med tilfredshed kunne turneringsledelsen notere at 12 var med i 9 hullers matchen.

A-rækken blev vundet af Anna-Grethe Christensen med flotte 41 point.

Dagens sponsor Ole Gørtler brillierede med 38 og Remi Stejlsted spillede i par med 36 point

B-rækkens førsteplads blev indtaget af Anja Bukh med 39 point. Bjørn Houmann med 38. Mogens Christensen og Tommy Christensen delte tredjepladsen med 37 point.

Brian Nielsen toppede C-rækken med sensationelle 46 point. Torkild Bech havde også en god dag med 41 og Simon Borregård var igen at finde i toppen med 39 point.

9-hullers matchen blev vundet af Lars Skals Jensen med 20 point. Bente Gade kom ind med 19 point. Lotte Haunstrup og Kaj Nielsen delte tredjepladsen med 18 point.

TAK TIL NYBOLIG!