TAK for hjælpen
Det var det budskab som Morsø Golfklub i Lørdag´s ønskede at sende til alle de frivillige, som gør så meget for vores klub…..🥰
Det kan ikke beskrives hvor meget det betyder for vores forening at i frivillige træder til og byder ind der hvor der er behov for det.
55 var mødt op til match incl. god mad og vin i klubben, under matchen kørte servicevognen rundt og sikrede at ingen dehydrerede i det fantastiske vejr. Efter matchen blev der hygget, på terrassen og i klubhuset, med fadøl og rødvin.
REMA 1000, Iben og Lars, havde sponsoreret mad og vin og der manglede INGENTING….Tak for mad…..😘
Tillykke

til de som vandt præmier i matchen….

Fritspil til ring Limfjorden
Fritspil til ring Vest
Windbreakere
Poloér
Bolde håndklæder og tee´s
Vin og spirutus
Tak til de frivillige som denne dag kom og hjalp med til at fejre de andre frivillige, incl. afvikling af match og service på banen.
Maden var fantastisk tilberedt og serveringen var i top.
Vi glæder os allerede til at fejre jer igen til næste år…..😍