Søndag afholdte Thisted Forsikring deres match i Morsø Golfklub og igen var der stor tilslutning til matchen….76 deltagere som havde fantastiske betingelser at spille golf i og foplejningen på banen fejlede heller ikke noget.
Pia Jensen, Thisted Forsikring, kørte smilende rundt på banen og servicerede med øl vand og chokolade.
Efter matchen var Thisted Forsikring vært med en lækker sandwich
Vinderne blev
A-rækken
1 Allan Ritter Hansen 40 point
2 Allan Hellegaard 40 point
3 Jørgen Bak 40 point
B-rækken
1 Karen rolighed Jepsen 46 point
2 Peter Møller 44 point
3 Simon Borregaard 44 point
C- rækken
1 Roal Wiemar Limkilde 47 point
2 Thomas Bro Olsen 43 point
3 Åse Pilmann Mehl 38 point
Og sidst men ikke mindst havde Thisted Forsikring sat et gavekort på 2500 kr til Iversens golfshop på højkant som en lodtrækning præmie blandt de som takkede ja til at få et forsikrings tjek.
Vinderen af gavekortet blev
Tove Meyer
Stort tillykke til vinderne og tusind tak til Thisted Forsikring for at afholde match i Morsø Golfklub og selvfølgelig også en tak til alle de frivillige som fik det hele til at fungere.