Townhill Cup 2020

Under de omstændigheder, at vi ikke kan spille de planlagte matcher, har matchudvalget besluttet at starte sæsonen med den traditionsrige hulspilsturnering Townhill Cup.

Du tilmelder dig i golfbox, og er tilmeldt så snart du har foretaget indbetaling af turneringsfee, som er kr. 75.

Når der er trukket lod om hvem der spiller mod hvem, aftales det mellem parterne hvornår matchen spilles, dog inden for nærmere angiven tidspunkt.

Du er garanteret mindst to matcher. Din første match afgør om du lander på vinder- eller tabersiden. Herefter afvikles resten af turneringen efter cupsystemet på henholdsvis taber- og vindersiden.

Turneringen afsluttes i september med finaler på taber- og vindersiden.
​Sidste tilmelding d. 13/4 2020

Betaling på mobilpay  nr. 46200 skriv tekst Town – og Navn
eller overføres på 9100 100 01 84990
husk at skrive Town og Navn

Beregning 3/4 hcp:

Spiller 1 har 10 slag iflg. hcp. –  spiller 2 har 20 slag iflg hcp.

Forskellen (20-10) 10 x 3/4 = 7,5  rundes op til 8 ekstra slag som spiller 2 har i forhold til spiller 1