Lørdag havde MTH Biler inviteret til den årlige tilbagevendende Toyota match. Der var i vejrudsigten ikke lagt op til det allerbedste golfvejr men vejret var dog nogenlunde det meste af matchen og til slut blev det et “strålende” vejr.
Kasper Søndergaard fra MTH biler og 2 assistenter kørte rundt på banen med forplejning til spillerne, øl -sodavand og lidt snack´s til at fylde depoterne.
Det, ikke fantastiske, golfvejr var dog ingen hindring for at lave mange point….som i rigtig mange point.
Den samlede gennemsnits score for de 61 spillere var 32,4 point.
Medens der blev spillet golf på banen var der travlhed i klubhuset hvor Nykøbing Service Udlejning dækkede flotte borde…..😍 Tak
Efter matchen var MTH-Biler vært ved lækker mad fra Erslev slagter
og tilhørende vin.
Vinderne af de flotte præmier fra af MTH-Biler er….