Weekenden den 20. og 21 juni bød på masser af aktivitet i Morsø Golfklub. Lørdag morgen kl. 04.10 startede den til lejligheden festligt påklædte Svenning Colding Ole Gørtler afsted med ordene: “on the first tee we have Ole Gørtler……” Herefter fulgte 80 andre djævlegolfere fra hele landet. Dog var der lige en interessant fire-bold fra Morsø bestående af Per Skærbech, Lars Højlund, Brian Rolighed og Magnus Sørensen.

Ved 9-tiden var Bent Madsen og co. værter for en + 30 turnering med 40 deltagere fra NVG og Morsø.

Endelig var der lørdag formiddag det tredje arrangement for folk, der hver især havde betalt 200 kr for at deltage. 11 var mødt op og 5 meldte sig ind på stedet.

Vi har nu rundet 40 nye voksne nybegyndere i golfklubben. Hurra!

Klokken 0400. Svenning Colding i seniljen – kjole og hvidt!

I det dejlige vejr søndag var der Østvildsund kro – match. Endnu e succes for det “nye” matchudvalg med Anna-Grethe Moss Christensen i spidsen.

Alt ialt en superweekend i Morsø Golfklub.