Tak til alle medlemmer der besøgte vores stand ved den netop afholdte forårsmesse i ‘Arena’en’.

Standen, som vi havde sammen med Golfshoppen der er ved at tage form i Klubhuset, var hen over de to messedage godt besøgt og det er dejligt at opleve så stor interesse for vores sport. Der blev i den forbindelse trukket vindere af to junior og to seniorprøvemedlemskaber og vinderne blev Matilde Astrup og Sigurd (juniorer) og Cristina Jensen og Kaj Hyldig. På billede fra trækningen ses Peter Svenstrup fra Morsø Golfklub og Heidi fra Golfshoppen.
Samtidig vil vi igen gerne minde om vores Åbent Hus dag lørdag den 30. marts (kl. 10-14), hvor vi håber at vores medlemmer benytter lejligheden til at introducere venner og bekendte til sporten. Kender i nogen der allerede HAR bestemt sig for at starte op, opforderer vi til at man så tidligt som muligt meddeler dette til kontoret da det tegner til at de første hold er ved at blive fyldt op.
Der er info aften omkring opstart af hold den mandag 1.4. kl. 19 og første begynderhold starter allerede mandag den 8.4. kl. 18.