En fantastisk dejlig dag i Morsø golfklub er overstået. 132 golfspillere kom igennem dagen med en del vind i håret.
Trods det var stemningen højt og alle kunne gå hjem med fyldte maver og nogle var så dygtige at de fik præmier med hjem.

Tak til Toyota som satte bil på højkant på hul 10, desværre var der ingen så heldige at lave hole-in-one, så den ”gemmer” vi til næste år.

Tak til Morsø golfshop for præmie til nærmest flag hul 7 og tak til Salling Bank for præmie til nærmest flag hul 15.

En stor tak til de frivillige der hjalp med at gøre dagen muligt og servicere spillerne på bedst mulig måde. Vi ses i 2021.

Nærmest flag hul 3:   Leif Sørensen City golf Copenhagen (vandtætbag, paraply mm)

Nærmest flag hul 7:   Allan R. Hansen Morsø Golfklub (Driver – sponsor Morsø golfshop)

Nærmest flag hul 15: Steen Alexandersen (gavekort kr. 1000 – sponsor Salling Bank)

A-rækken         1. Magnus Kibsgaard Nielsen – MGK