50 medlemmer af Morsø Golfklub deltog i klubbens støttearrangement for Sofie Kibsgaard som hjælp til at hun kan få en tilværelse som professionel golfspiller. Sponsorbidrag fra Jyske Bank, Solbjerg Tømrer- og Snedkerforretning , T.S. Automation og Nybolig medvirkede til at der blev samlet 14. 000 kr. ind til Sofie.

Dagen startede med at Sofie fortalte om hendes opvækst i klubben, hendes udvikling som golfspiller og drømmen om en professionel karriere. Derefter hejste hun Dannebrog som tegn på at golfsæsonen 2023 begyndte. Der blev spillet i tre rækker med følgende resultater

A-rækken

1 JEPSEN, Karen Rolighed

2 HANSEN, Claus Bo Staudt

3. FARSINSEN, Christian

B-rækken

1 BORREGAARD, Simon

2 ROLIGHED, Mikkel

3 JENSEN, Søren

C-rækken

1  JENSEN, Bjarne S.

2 SØRENSEN, Ivan Harder

3 BERG, Bodil

Fra det amerikanske lotteri er der uafhentede gevinster på følgende numre: Blå 12 og 87. Gul 31 og 75. Gevinsterne kan afhentes på kontoret.