Englænderne, som jo har ord og udtryk for alt, hvad der har med sport at gøre, har også et navn for de ca.  85 medlemmer, der var med i Kop & Kande’s Åbningsmatch 2. påskedag, nemlig “APRIL FOOLS”. Betegnelsen gælder de mennesker, der vover sig ud og spiller golf eller cricket på en dag i april, hvor vejret ikke indbyder til udendørs aktiviteter. Med spredt sne på banen fra morgenstunden, 2 graders varme kl. 9, kraftig vind med stormstød og store haglbyger havde de fleste mest lyst til at blive i klubhuset. Men nu havde man jo meldt sig til….

Og det var jo ikke så slemt, når man først var kommet ud og vel at mærke havde masser af tøj på. Det sportslige var der ikke så meget at skrive om. Kun Mogens Kristensen i B-rækken glimrede med at gå de 18 huller i par. Kasper Kjelstrup og en af alderspræsidenterne Knud Erik Damgård måtte nøjes med 28 point. I A-rækken brillierede klubbens nye sekretær Allan Hellegaard og Evan Søe med 30 point. I C-rækken havde Oskar Hummel og Grete Zacho en god sæsonstart med 30 point, mens Mikkel Rolighed sluttede på en ærefuld 3. plads.