0Klubbens generalforsamling mandag aften fik et dramatisk forløb, da vores æresmedlem Erling Jensen faldt om, mens han var ved at kommentere bestyrelsens beretning. Der blev straks ringet 112 og livgivende førstehjælp med klubbens hjertestarter og hjertemassage blev iværksat. Erling blev fløjet til Universitetshospitalet i Aalborg. Den seneste melding er, at han har det godt. Vi håber snart at se ham på golfbanen igen.

Efter at forsamlingen have sundet sig lidt blev generalforsamlingen genoptaget. Man tog den nok vigtigste beslutning i klubbens 38 årige historie, da man enstemmigt besluttede at overtage det af Morsø Golfbane A/S ejede golfanlæg med tilhørende bygninger på Teglgaardsvej.

Et forslag om at indføre en ny medlemskategori nemlig ”Perlegolfer” for børn op til og med 10 år blev ligeledes vedtaget.

Efter 12 år og en kæmpe indsats i bestyrelsen sagde Ole Gørtler farvel til bestyrelsesarbejdet. Morten Christensen gik ligeledes af. De blev erstattet af Mariann Kortbæk og Evan Søe.

Læs bestyrelsens beretning:

morsoe-golfklub.dk/…/Bestyrelsens-beretning-2020.docx