På lørdag fejrer vi Morsø Golfklubs 40-års jubilæum. I skrivende stund har 108 voksne medlemmer og 16 juniorer og perlegolfere tilmeldt sig jubilæumsarrangementet, som har følgende program:

12.00 Vi mødes i og omkring klubhuset og hygger med kaffe og kagemand

12.30 Samling ved flagstangen. Vi markerer jubilæet med en tale ved formanden og standerhejsning.

13.00 En stor fyrværkeriraket vil markere starten på de to 9-hullers matcher.

Perlegolfere og juniores på Par 3 banen

Voksne på 18-hullers banen

Spilformatet vil være Texas-scramble

Efter matchen på par 3-banen er der præmieoverrækkelse samt pølser og sodavand til Perlegolfere og juniors

Efter de voksnes match vil der være en forfriskning til alle, alt imens kødet færdiggrilles og vi får gjort klar til jubilæumsmiddagen og præmieoverrækkelsen.

Der er altså lagt op til en festdag i klubben og vi håber, at endnu flere vil deltage.  Man er velkommen til kun at deltage i seancen fra kl. 12.00 – 13.00, hvis man vil.

Sidste frist for tilmelding er torsdag kl. 18.00