I aftes havde ca. 60 medlemmer meldt sig til julehygge i klubhuset. Ved indgangen blev man mødt af personale fra vores hovedsponsor Jyske Bank, der gjorde reklame for banken og dens tilbud, hvor man fx kan få et gavekort på 500 kr. til Mads Iversens nye butik, hvis man som mulig ny kunde i Jyske Bank, booker et møde med banken.
Mads havde i øvrigt første åbningsdag og mange besigtigede interesseret den flotte nye butik.
Velfærdsudvalget med Mariann Kortbæk og Anna-Grete som tovholdere havde tilrettelagt en flot og hyggelig aften. Den første halve time fortalte Evan Søe på glimrende vis om de nyeste ændringer i golfreglerne. Bodil og Mikkel Rolighed havde påtaget sig opgaven med at samle masser af gevinster ind til amerikansk lotteri. Overskuddet fra dette – ca. 14.000 skal gå til indkøb af en ny stor grill til klubben. Den afsluttende julegløgg og æbleskiver samt et par julesange bidrog til den gode stemning.