Her er muligheden for at holde spillet ved lige over vinteren. Morsø golfklub lægger lokaler til og undertegnede hjælper med det golfmæssige.

Jeg tilbyder indendørs undervisning, som bliver øvelses baseret hold træning. Det bliver en kombination af forskellige sving øvelser, lidt chip og put, samt nogle øvelser med elastik, vippebræt, forlængede jern m.m. Privat lektioner er også muligt.

Der kommer net langs væggen i klubhuset, slagmåtter, puttebaner og mulighed for små indspil. Der bruges skumbolde til det lange spil.

Formålet er at forbedre færdigheder og bevægelsesmønstre som er universelle i golfsvinget, samt at øge smidigheden. Blive klogere på golfsvinget, lære at træne med feedback, kontra bare slå bolde.

Det er svært at vide hvor mange der er interesseret i indendørs træning. Jeg tilbyder til at begynde med 3 hold med max 10 på hver.

Der bliver 11 træninger, overvejende torsdage 17.00 – 18.00 & 18.00 – 19.00 & 19.00 – 20.00 med et par undtagelser. Derudover opfordrer jeg til at selvtræne minimum de uger der ikke er træning og gerne meget mere.

Første trænings aften d. 22. December

Tilmelding i golfbox – her kan du se datoer og tidspunkter. Jeg forbeholder mig mulighed for at slå hold sammen.

Hvis du vil vide mere så giv et kald på 24 47 14 30. Eller kik ud i butikken de næste torsdage 12.00 – 16.00 og lørdage 10.00 – 13.00 før jul. Så kan du se hvordan det kommer til at fungere og jeg fortæller gerne om de primære øvelser.

Prisen for 11 gange holdtræning samt mulighed for selvtræning er kr. 550,-

Mads Iversen