120 medlemmer havde meldt sig til dagens MR-match. Glædeligt var det at 38, heriblandt flere “spritnye” medlemmer, havde tildmeldt sig.  Matchen kom under angreb fra flere sider, dels sejlede den ene regnbyge efter den anden i kortere perioder  ind over banen, dels var der problemer med det elektroniske system i Golfbox, hvilket medførte at indtastningen af scorer tog længere tid end forventet. Men regnen påvirkede ikke dagens scorer. Fx rakte 36 point i D-rækken kun til en 12. plads!                                                                                 Sofie Jensen og de øvrige repræsentanter fra MR serverede forfriskninger, pølser og den traditionelle MR-kage og medvirkede til at MR-matchen også i år blev en succes.                                                                                                                                                                                 Dagens vindere:

D-rækken 1. Preben Dyhr 26 p, 2. Anders Bovbjerg 25 p.,  3. Kurt Andersen 24 p. 4. plads Bente Gade 22p. (Bovbjergs scorekort blev desværre ikke tastet ind i første omgang, derfor må Kurt og Bente rykke en plads ned – men ingen kan fratage dem de flotte scores)

C-rækken: 1. Oscar Hummel 44 p., Jesper Glintborg 41p, Vibeke Rasmussen 41 p

B-rækken: !. Bent Rasmussen 42 p, Grethe Bundgård 40 p,  Karen Rolighed 38 p

A-rækken: Kim Petersen 41 p, Jan Kristensen 41 p, Jørgen Nielsen 40 p.

Nærmest hul: Hul 3 Morten Boesen, Hul 10 Bent Thomsen