• Tak til de 42 medlemmer, der deltog i vinterklargøringsdagen.
  • Regnskabet for i år ser fortsat ud til at ende med ”sorte tal” på bundlinjen. Vi er startet på budgetlægningen for 23.
  • Matchkalenderen for 23 er næsten klar. Der kommer to nye sponsormatcher B&O Thisted og Frøslev-Mollerup Sparekasse.
  • Vi har tilmeldt 3 hold til Danmarksturneringen: Seniorkval, Herrekval og et hold i 4. division.
  • Vi har meldt klubben til Greenfeeaftale Nordjyske Golfklubber(GNG). Det betyder at medlemmer af Morsø Golfklub fremover kan spille til ½ greenfee i Aalborg GK, Ørnehøj, Hvide Klit, Brønderslev og Læsø Seaside. Det er de klubber, der for et par år siden brød ud af den anden nordjyske aftale om ½ greenfee(SNG-Samvirkende Nordjyske Golfklubber). Denne aftale er Morsø fortsat med i. Vore medlemmer kan derfor nøjes med at betale ½ greenfee i alle nordjyske golfklubber(Himmerland dog kun Old Course på hverdage).
  • Ovenstående ordning gælder dog ikke flex-medlemmer, som fortsat skal betale den fulde greenfee.
  • Bestyrelsen efterlyser medlemmer, der vil afløse Mariann og Evan ved næste generalforsamling.
  • Vi har fx et ønske om, at et bestyrelsesmedlem får ansvaret for at koordinere det frivillige arbejde i klubben.
  • Overvejelser omkring en evt. ny varmeløsning i klubhuset pågår.
  • Bestyrelsen arbejder med en opgradering vores Driving range. Der skal arbejdes med forbedring af udslagsmåtterne, afstandsmarkeringer og mulige løsninger med robotklipning og -opsamling af bolde.
  • Der har været tyveri i greenkeeperiet. Batteri fra traktor stjålet.
  • Mads Iversen er på vej med et tilbud om vintertræning både i mindre grupper og individuelle timer. Vi agter at bruge klublokalet til træningslokale med putting bane og en driving range, hvor man kan bruge specielle luftbolde.
  • Vores hovedsponsor Jyske bank er på vej med et interessant tilbud til vore medlemmer – se opslag her og på Facebook