Den flotte Toyota Ago, som MTH Biler havde stillet på højkant som nærmest hul præmie på hul 10 fandt ikke en ny ejermand i dag, hvor årets Morsø Cup blev gennemført i et uvenligt Pinsevejr. Temperaturen sneg sig næppe over 11 grader og solide regnbyger kom i en lind strøm fra vest ind over golfbanen.

Arrangementsmæssigt var der styr på tingene lige fra indtjekning, starter ved hul 1, flittige ”ladies in the kitchen”, et velfungerende matchsekretariat og et dygtigt forplejningsteam.

Vejret lagde en dæmper på de sportslige resultater. Dog noterer vi os Karsten Dam Jensen, Struer Golfklubs med 39 p. i A-rækken – skarpt forfulgt af endnu en Nielsen (Sofies bror) , nemlig Magnus med 38 p.

I B-rækken  brillierede  Brian Nielsen med 39 point. Erik Borregård sluttede på 2. pladsen med 35 – et mulehår foran Remi Stejlsted  ligeledes med 35 p.

I C-rækken glæder vi os over Karin Bukhs, Johnny Knudsens og ikke mindst Hennings Larsens placeringer.

A-RÆKKEN 1. Karsten Dam Jensen 2. Magnus Kibsgaard Nielsen 3. Michael Kjærgaard

B-RÆKKEN 1. Brian Nielsen 2. Erik Borregaard 3. Remi Stejlsted

C-RÆKKEN 1. Ole Elkjær, Norddjurs  2. Peter Olesen, Randers, 3. Karin Bukh, Johnny Knudsen og Henning Larsen.

Vinder af nærmest hul-konkurrencen på  hul 16, hvor præmien – en splinterny driver -sponsoreret af Flemming fra golfshoppen i Nordvestjysk – blev vundet af Michael Jensen, Morsø Golfklub.